Aj aj aj

2010-03-01, kl 22:38:53 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Usch att det aldrig ska sluta göra ont, har fortfarande eftervärkar som satan och har fått en varfylld jävla böld så jag inte kan gå med ryggen rakt eller sitta normalt och eftersom jag inte kunnat gå helt upprätt har jag något sinnesjukt ont i ryggen så jag inte kan böja mig ner. Usch asså det gör så ont att hela benen skakar på mig när jag böjer mig så Jonny har fått hjälpa mig klä på mig idag. Känner mig helt handikappad nu. Måste köpa en ny madrass till sängen med eftersom foglossningarna blir värre av att jag har en sån skit madrass. Jag fattade ju att foglossningarna inte bara skulle försvinna efter förlossningen men jag trodde ju inte dom skulle va lika illa som innan bara för den jäkla madrassen nästan så jag saknar sjukhus sängen den var hård och bra så jag kände nästan inga foglossningar.
Jag vill sluta ha ont nu och leva normalt igen!


Kommentarer
Från: Caroline

Du är utmanad! Gå in på min blogg för att läsa reglerna!

2010-03-01, kl 22:43:25
URL: http://haljestigs.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<