A6

2010-03-17, kl 21:00:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Shopaholic

Idag var jag på A6 en sväng med Michelle & Terese, blev lite kläder till dom små sockertopparna och lite till mig. Det var jätte skönt att komma ut en liten stund men Jadie & Arabelle fick självklart stanna hemma nu när dom inte mår bra. Men jag tycker faktiskt det börjar bli mycket bättre nu Arabelle har bara sin hosta kvar annars är hon pigg och glad, Jadie blir lite bättre hela tiden fast hon har rätt mycket slemhosta fortfarande men inte alls så mycket som det varit. Skönt om sockertopparna blir friska nu, i morgon ska vi till bvc med för att väga och mäta Jadie tänkte att Marie skulle få kolla lite extra på dom då.

Jadies kläder

Mina kläder

Arabelles kläder slänger jag upp en bild på i morgon för dom ligger i hennes garderob och lillfisen sover nu


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<