vikt ihop alla kläder

2010-06-13, kl 17:28:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Nu är alla kläder ihop vikta som jag fick med mig från Michelle igår. Lillgodis har åkt iväg till sin farmor och ska stanna där över natten så jag hinner med allt i morgon, Jonny hinner ju inte komma hem från körskolan innan jag ska iväg till jobbet så i morgon kommer farmor och stannar med barnen tills han kommer. Sen ska jag iväg med Arabelle till hennes första tandläkar besök innan det är dags att åka till jobbet, så då hinner jag göra iordning mig mellan tandläkare och allt om det bara är Arabelle och jag hemma. Blir nog mysigt för Arabelle att ha oss för sig själv en stund med, det har hon ju inte haft sen Jadie föddes, inte för att hon verkar bry sig hon trivs väldigt bra som storasyster. Just nu sitter vi vid datorn alla tre nördarna, jag Mimmi och Arabelle.

Klädlådan vi fick hem igår

Arabelle var snäll nog att väcka moster Mimmi idag när hon tyckte att det var dags att leka istället

Sötnosarna ville visa hur fina dom var på kalaset igår i sina matchande klänningar.

Jag och Jadie tog oss en liten middagslur innan, måste säga att jag ser väldigt munter ut när jag sover haha


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<