Vätterstranden

2010-06-21, kl 19:14:10 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Var inne på vätterstranden en stund med Michelle, Novalie, Jessie och Ellan. Ja Jonny och barnen var ju med också. Hämtade ut mina paket innan med och gisses vilken glad överraskning, det var Arabelles fotobok och min vinst inifrån Andrea. Jag tävlade om två Diet fuel för jag tycker jag kan behöva en hjälp på traven med min viktnedgång, fatta att jag blev chockad när det inte bara var två Diet fuel i paketet utan också 6 Rapid recovery bars  och fyra svettband i paketet jag hämtade ut. Hade inte riktigt fattat hur stora paketen med Diet fuel var heller men dom var inte små precis. Det tackar vi för SlimJim, är oerhört glad nu.


Lite svårt att ta bilder på fotoboken men här kommer några korta utdrag



Kommentarer
Från: Michan

Hej måste bara fråga hur funkar diet fuel???

2010-06-21, kl 19:39:06
URL: http://michaela-michan.blogspot.com
Från: sandra

men gu vilken fin fotobok o fina texter. den lär hon uppskatta när hon blir äldre=) vill med göra en sådan men har ingen aning om hur man gör o har nog inget tålamod till det heller;) men hur tjock är boken ungefär hur många foton? mvh sandra

2010-06-21, kl 19:47:44
Från: Millah

Den låten är sjukt bra =)

2010-06-21, kl 20:01:13
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Sandra: Jag gjorde fotoboken på extrafilm.com det var jätte smidigt att förstå men det tog ju ett tag att få till det som man vill. Boken är 1cm med fram och baksida (dom är lite tjockare) 40sidor i om jag inte mins fel och vi har 82 bilder i men det bestämmer man ju själv. du kan ha hur många bilder du vill på en sida eller kanske bara en eller bara text. :D

2010-06-21, kl 20:07:43
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<