Varför finns det så många bra bloggar?

2010-06-01, kl 17:21:35 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Hela dagarna försvinner ju när man ska hinna läsa ikapp allt, här kommer några av bloggarna jag följer. Långt ifrån alla men några stycken iaf.
Egomamma
Beckahbitch
Spiderchick
Familjen korb
Tobys
Pubes
Gaymasen
lady dahmer
Anna kaagaard kristensen
Denise
Famlijen Nilsson-Pettersson
Tuschaa
Darkbarbie
Intresseklubben
Emmelist
Fattybom
Tillbaka till nuet
Och det här är inte ens hälften av dom, så varför finns det så många bra bloggare? Jag har inte tid att läsa allt igentligen men jag måste.

Vilka bloggar följer du?


Kommentarer
Från: Michelle

Ett gäng.. Din bland annat, varför vet jag inte med tanke på hur ofta vi ses och pratar!

2010-06-01, kl 20:05:23
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Sanna

Jag följer några utav dom du nämde som Famlijen Nilsson-Pettersson, Denise och Egomamma. Men sen följer jag ett flertal fler.



2010-06-01, kl 22:58:06
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<