Tävlingarna är avslutade

2010-06-04, kl 21:23:26 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Vinnare tävlingar

Som vanligt använder jag mig av Random.org för att det ska va rättvist, jätte kul att så många ville vara med. Och ett stort tack till Zoes och Libero som sponsrat tävlingarna.

Chanette av armbandet från Zoes
&
Michelle av Liberos hudvårdsprodukter
Jag kontaktar er via mejl.

Till er som inte vann deppa inte ni har ju fortfarande chans på goodiebagen och i morgon kommer jag lägga upp en ny tävling.
Lycka till nästa gång och grattis till vinnarna.


Kommentarer
Från: Michelle

Vad blir det för tävling imorgon? :)

2010-06-04, kl 21:45:53
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Olelsi / Nettan

Grattis till vinnarna!!

Kikar in i morgon som vanligt.

Go natt på er!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-06-04, kl 21:48:23
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<