Systrarna söt

2010-06-07, kl 15:29:40 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Eftersom det regnar idag *suck* så får det bli massa inomhus lek, älskar hur barnen kan underhålla varandra alla redan. Arabelle kryper fram till Jadie, Jadie blir skitglad för någon kommer så då skrattar hon, Arabelle blir i sin tur glad för att Jadie låter och där sitter dom och skrattar och pratar med varandra hur länge som helst innan Arabelle upptäcker hur spännande det är med ögon och bara måste försöka peta i Jadies.



Kommentarer
Från: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Hihi, så söta bilder!

O jag kan se dom framför mig när dom sitter o skrattar tillsammans :)

Kram

2010-06-07, kl 18:23:23
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Från: Anonym

men herregud vad matgar du dina ungar med? den äldsta är ju TJOCK!

2010-06-07, kl 19:02:18
Från: Laura

Nämen! De var de elakaste o mest dumma jag läst! De är ju underbart söta o din äldsta är sååå lik min Olivia. Såå fin:-)

De är ju sant att bebisar som matats med ersättning enligt statistiken kan vara lite rundare. Olivia har med ätit ersättning sen hon var 3 mån gammal. men de komme rju springa av sig det. Jag tycker de är underbart gosigt med en rund välmående bebis:-)O din tjer ser ut att må hur bra som helst:-)

Säker på att de ligger avundsjuka elle rnåt bakom en sån kommentar. Hoppas inte du bryr dig!

Kram

2010-06-08, kl 08:33:29
Från: Sandrah

Aww din äldsta och min yngsta är typ lika gamla:) 1 dag skiljer :)

2010-06-08, kl 08:36:53
URL: http://sandrah.blogg.se/
Från: Louise

Fast visst är hon knubbig, men det ska barn vara. Inget fel i det. Likaså som vissa barn ser ut som pinnar och är jättesmala, inget fel i det heller.

2010-06-08, kl 17:15:35

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<