Svårt att få tillgång till datorn

2010-06-18, kl 16:50:49 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Jonny är en lite wownörd (okej jag ska inte säga något, är det lika mycket själv) det gör att jag ibland får sitta snällt och vänta på datorn i några timmar innan han är klar (okej han får vänta på mig med ibland haha), därav den dåliga uppdateringen vissa dagar. Kvällarna är min tid, det är därför det kommer så många inlägg då, det är alla de inlägg jag inte haft tillfälle att skriva på dagen då Jonny haft datorn. Dethär är liksom en kvällsblogg haha, idag har Jonny spelat och spelat och spelat men nu äntligen är det min tur.

Ska spara ihop pengar till en bloggdator till mig, kan nog köpa en efter sommarn. För det är ingen som vill köpa en åt mig? Inte? Nej trodde inte det heller, fram tills jag har råd med en får ni helt enkelt stå ut med att jag inte bloggar förrens framåt kvällen vissa dagar.


Kommentarer
Från: Tova

Haha, känner igen det där... min kille är galen i Wow i perioder, vägrar flytta sig från datorn...

Har dock aldrig provat själv, det verkar ju riktigt farligt haha ^^

2010-06-18, kl 17:57:08
URL: http://trasslet.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<