Snus & Burgare

2010-06-24, kl 02:43:27 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Förr kunde jag få sånt sjukt sug efter snus, göteborgs rape portion skulle det va och de skulle va det snabbt fast jag egentligen inte snusar. Har inte fått nått sånt sug på säkert två tre år, jätte skönt att slippa det för som sagt jag snusar ju inte egentligen. Men så häromdagen kikade jag som vanligt in hos Plutten och fick se det här, suck där dök mitt snus sug upp igen och vägrade ge med sig så igår köpte jag snus (kärring snus dessutom) catch med lakrits smak haha. In med en snus och vips var det över, tror ni jag är sugen på mer snus nu? Ne det är jag inte, så här ligger det en full dosa (Har tagit två) som inte kommer bli uppsnusad, eller jo nu ljög jag det blir den ju för jag tänker fan inte slänga den när jag betalt för den så det så!

Idag har hon gjort det igen, har varit sugen på hamburgare hela jäkla kvällen. Fick stänga av tv:n för att slippa Donken reklamen och tänkte yes! ingen reklam på datorn. Tji fick jag, kikade in hos Plutten och får då se det här

Så Plutten, jag älskar din blogg och din personlighet. Jag tycker du verkar som världens goaste tjej och blir alltid lika glad när jag ser att du kommenterat. Men idag eller just ikväll iaf känner jag ett mindre hat för dig haha, men jag får väl helt enkelt ta en snus som jag inte ens är sugen på och drömma om framtiden då Jonny har körkort så jag kan skicka iväg honom efter hamburgare missinassen.


Kommentarer
Från: MammaTessan - Tävling pågår

Sv: Usch då. Du får källa på honom eller be han köpa svarta sockar för då dyns det inte iaf. :D

Ja hon är tokig i katter och ville så gärna leka med denhär katten.



Gud så gott med max. Har du provat deras Lyxshake?

Jag har provat jordgubb och den var god. Vill även prova choklad.

2010-06-24, kl 08:43:59
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<