Skit skit och mera skit

2010-06-28, kl 12:13:24 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Jadie är jätte dålig i magen nu igen, blöjan hade givetvis läckt när jag kom in till henne i morse och stackarn är aldeles röd i rumpan nu. Men inte bara där var det skit överallt utan Arabelle vaknade också med bajs i blöjan och precis när jag fått av den gamla så sticker hon iväg snabbt som attan, sen var det bajs på golvet med.


Precis när jag skulle publicera detta så märker jag att det är dags för byte igen, ännu mer bajs. Hur mycket får det plats i sånna där små bajsmaskiner?


Kommentarer
Från: Lollo

Usch vad jobbigt :) Kunde du ses en sväng idag? :P

2010-06-28, kl 12:17:19

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<