Ska klippa mig

2010-06-30, kl 04:08:01 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

I morgon kommer mormor Bittan hit, eller a idag blir det ju men skit sak samma. Jag ska klippa mig, ta lite på topparna tunna ut det och så. Hinner vi och orkar så ska vi färga mitt hår i morgon igen, den här röda färgen fäste ju inte överallt så nu blir jag svart hårig igen. Det är faktiskt den färgen jag trivs bäst med och stannar längst med, men jag undrar lite tror ni jag passar i lugg eller ser jag hemsk ut i det? Jag har inte haft det sen jag var liten och kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska be mormor klippa till en liten lugg, vad tror du?



Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin

Jag tror du kommer passa finfint i lugg faktiskt :)

2010-06-30, kl 08:22:41
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<