Sitter hos mamma

2010-06-15, kl 17:14:27 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Just nu sitter jag hemma hos mamma vid hennes otroligt sega dator som tangenterna bara funkar på först efter att man tryckt sjuhundrafemtioelva gånger, så om texten blir lite konstig och det saknas bokstäver lite här och var så vet ni varför. Just nu ska vi äta lite gott och sen ska jag vila, vet att jag lovade er ett inlägg i morse med men det gick faktiskt inte logga in. Ska bli otroligt kul att jobba inatt och jag längtar sm fasen, nu kommer det tyvär va helt dött här på bloggen ända tills jag kommer hem i morgon bitti. Men tills dess kan ni ju va med i dom roliga tävlingarna och skriva lite frågor på bloggsvar så har ni lite att göra och jag har något som håller mig vaken i morgon tills Jonny kommer hem från körskolan. Nehe nu ska jag äta innan maten blir kall, hörs i morgon.


Kommentarer
Från: diana

aha, med vadå ? :D

2010-06-15, kl 17:42:16
URL: http://ddianan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<