Så jäkla gött väder

2010-06-05, kl 21:42:38 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Det har varit så himla skönt ute idag, på vår baksida är det nästan alltid vindstilla pga av läget vi bor på. Helda dagarna ligger solen på där och det blir så jäkla gött och bara ligga och lapa sol hela dagaran där. Idag var det nog 38 grader när det var som varmast och det passar mig helt perfekt, hade det inte varit för att det är jobbigt för barnen i värmen hade jag velat ha det så här året runt. Imorgon när damerna kommer hem funderar jag på att blåsa upp Arabelles pool så hon får bada lite, ska bli så kul att se hur hon reagerar.

Jag vet att vi måste damma av termometern, men så här varmt var det idag (lite varmare emellanåt men det räcker gott och väl)

Nu kollar vi på film med Jessie och Johan men efter filmerna kommer bilderna på lägenheten upp, om jag orkar ska jag skriva filmrecensionerna med. Har ju fortfarande inte skrivit om The box men det var för att när jag nästan var klar stängde Arabelle av datorn för mig, men jag lovar att skriva en ny om den med.


Kommentarer
Från: Sanna

SV: Tack för kommentaren, tydligen verkar många gilla den klänningen fast i olika färger. Jag gillar turkost jag också men är mer inne på den marinblå men vill gärna ha alla, haha.



Får testa i morgon och se vilken som sitter snyggast på mig helt enkelt.



BTW, det har inte kommit något ifrån InneOnline än.



2010-06-05, kl 22:04:08
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Från: MammaTessan - Tävling pågår

Sv: Förstår det. Men har ni provat napphållare?

Det är som ett band då ena delen sitter i nappen och den andra he man fast i tröjan.

Väldigt behändigt. Det har jag alltid på min flicka om vi ska någon stans. För dom blir så smutsig om hon tappar nappen på backen.

2010-06-05, kl 22:04:38
URL: http://tjn.blogg.se/
Från: Sanna

SV: Ja, gör det.

2010-06-05, kl 23:28:49
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Från: Millah

Vill också ha varmt och fint väder.. jag hoppas verkligen värmen kommer tillbaka hit snart =(

2010-06-07, kl 01:37:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<