Rethosta

2010-06-19, kl 15:26:14 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Har fått sån jäkla rethosta bara sådär, den flög på mig när jag skulle lägga mig och vägrar släppa. Skit jobbigt att hosta hela tiden, hoppas det släpper tills ikväll bara lagom kul att hosta hela natten på jobbet. Nu ska jag och Jonny slänga på en film här hemma och bara mysa, Arabelle ska sova hos sin farmor inatt så det är faktiskt möjligt att kolla på film mitt på dagen. Tror det blir hot fuzz, den e rolig som fan haha fast det kanske bara är vi som har sån humor. Nehe slänga ihop lite mat till filmen kanske, jo det låter bra. Hörs sen.

Glöm inte gå in och rösta på bilden


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<