Pösmunkar

2010-06-25, kl 13:30:28 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jag och Jonny är ena rediga pösmunkar, efter att jag pilla lite med photoshop igår och lärt mig absolut ingenting så satte vi på en film. Eagle eye fick det bli, men typ 20 minuter in i filmen hade vi somnat båda två haha. Nu ska i snart bege oss hem till pappa för att fira midsommar, hur ska ni fira idag? Får väl se om jag stjäler datorn och uppdaterar lite senare. Barnen ska med och fira på dagen och runt fyra fem åker dom hem till farmor och firar med dom så ska jag och Jonny dricka lite vuxen godis tillsammans med min far och resten av gänget som kommer dit, har inte riktigt bestämt än om vi ska åka hem ikväll eller sova över men det märker vi väl. Pappas soffa är ju himla skönt att sova i. Nehe mina vänner nu måste vi dra oss, glad midsommar eller hur säger man? I vilket fall önskar jag er en underbar dag.

Bara för att det är en underbar dag så bjuder jag på en sjukt underbar bild, är han inte sexig min man?



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<