Paketen

2010-06-11, kl 18:22:41 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Shopaholic

Idag kom filmerna vi beställde i förrgår, det blev 300, beetlejuice, gangs of new york, spiderwick, a walk to remember, hot fuzz, wanted, Disturbia & eagle eye på samma dvd. Även min nya bh kom idag, tycker det är lustigt att det finns push-up med D-kupa i affärerna men bara upp till 75, ska man ha 85 som jag så måste man beställa från internet. Måste man va skit smal med världens bröst för att få ha Push-up?
Filmerna kommer från Ginza och bh:n från uppercut, förresten så var uppercut supergulliga och skickade med en 50kronors rabatt check till nästa köp.


Kommentarer
Från: Plutten

Underkläder var det ja! I min storlek, trots att jag inte har sååå stora tuttar än (i min släkt så är det liksom bara så att alla får enorma tuttar!) så har jag ändå svårt att hitta en snygg och skön bh. Storlek 85 C. Får också beställa, oftast:P

2010-06-11, kl 19:26:22
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: Felicia

HAHA ellerhur. lite kul med bh:n.. vem har en D-kupa och är trådsmal.. det undrar jag med.. ojojojj. dom tänker inte så mkt affärena xD

Och då blir det filmkväll ikväll då då ;)



PUSS

2010-06-11, kl 19:35:28
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Från: Plutten

Svar; Jag kan ju tänka mej att det blir detsamma den dagen jag blir gravid... shit alltså:P

2010-06-11, kl 19:41:56
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<