på rosa moln svävar jag omkring...

2010-06-11, kl 13:17:26 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

På rosa moln svävar jag omkring och njuter av alla vackra ting,
 och jag tänker aldrig mer komma ner jag tänker stanna här för evigt evigt evigt.

Jag tyckte jag var glad igår för allt med jobb och det men det är inget emot hur lycklig jag är idag, chefen ringde i morse och undrade om jag ville gå på schema i sommar för en hade dragit sig ur eller hur man nu säger. Fasen va glad jag blev, så från och med v26 kommer jag gå på schema i sommar.

Nu ska vi ge oss iväg och fira Tom, Jonnys kusin som tagit studenten idag. Är jag tillräckligt uppiffad för att ge mig iväg?


Kommentarer
Från: MammaTessan - Tävlingar pågår

Sv: Okej. Ja båda var ju fina så. =)

2010-06-11, kl 13:37:34
URL: http://tjn.blogg.se/
Från: Michelle

Snyggo!! :)

2010-06-11, kl 22:51:24
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<