oj så jobbigt det kan bli

2010-06-20, kl 08:42:21 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Slutade klockan sju idag men eftersom det är söndag så gick inte bussen förrens kvart i åtta, och när det var en kvart kvar tills bussen skulle komma så blev jag sådär akut kissnödig så man nästan dör. Men där satt jag vid busshållplatsen och vaggade fram och tillbaka och försökte tänka på annat, inte för att det funkade men det höll mig lite sysselsatt. Äntligen kommer bussen men det är ju tyvär 13 eftersom det är söndag så är det den sega bussen som ska igenom heeela söder först istället för att bara åka raka vägen hem. Okej det här fixar jag, ingen big deal bara att hålla sig i en kvart till.

Tro fan att busschauffören är upptagen med att prata i mobil istället för att göra sitt jobb så han åker fel, där började han backa mitt i en uppförsbacke (blev ju nedför för honom då) och sen backa ut i en rondell. Smooth asså, för helvete kör dit du ska istället för att tjattra i telefon ditt as. Få väl tacka gudarna för att jag inte kissade ner mig på bussen, men jädrans så skönt det var att kissa när jag kom hem. Jag tror jag dog och kom till himmelen en stund.


Kommentarer
Från: Plutten

Att bli sådäringa akut kissenödig är väl det hemskaste som finns! Tur att du höll dej:P haha!

2010-06-20, kl 19:52:47
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<