Nu bidde det stressigt igen

2010-06-14, kl 01:49:05 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Måndag
Det kommer bli fullt upp nu ett par dagar, i morgon ska Jonny köra och medans han är där ska Arabelle på sitt första tandläkar besök. Efter tandläkarn ska jag ner till jobbet på en introduktionskurs och hämta mitt schema och då kommer Yvonne hit eftersom Jonny kommer ca tio minuter efter att jag åkt. Efter introduktionskursen ska jag handla och sen kan jag äntligen stressa ner hemma, eller ja stressa ner och stressa ner i den mån barnen tillåter.

Tisdag
Lugnt fram till klockan ett då jag ska va på delegeringskurs till klockan fyra. Efter det blir det hem till mamma och sova så gott det går (barnen och Jonny är där då) för klockan nio ska jag till jobbet och gå bredvid eftersom det är mycket som ändrats sen jag jobbade sist. Klockan sju får jag gå hem.

Onsdag
När jag kommer hem runt halv åtta- åtta är det bara att hålla sig vaken till halv två ungefär för Jonny ska köra igen på onsdag och kommer inte hem förrens dess.

Att det blir så här mycket är helt och hållet mitt beslut, jag tänker så här att ju tidigare jag går bredvid desto tidigare kan dom ringa in mig om jag behövs. Annars kunde jag inte gå bredvid förrens nästa vecka. Aja det här fixar jag, kommer säkert va ett vrak när Jonny väl kommer hem på onsdag men det är det faktiskt värt. Jag vill jobba! Jag längtar efter att få komma tillbaka, saknar personalen och dom boende, skönt att få komma ut lite efter helvetes graviditeten då jag i stort sett var låst i soffan, och för jävla skönt att äntligen ha lite pengar. Det är så jag ser det. Nehepp nu blir det till att hoppa i säng så jag hinner sova lite innan det är dags för stress veckan.


Kommentarer
Från: MammaTessan - Tävlingar pågår

Sv: Ja, gör det.

Kanske hittar du något fynd du med =)

2010-06-14, kl 11:54:08
URL: http://tjn.blogg.se/
Från: Lii ~Williams mamma~

Grattis till dig!

Du var den lyckliga vinnaren i tävlingen på min blogg.

Behöver ha dina uppgifter.



Kram Lii

2010-06-14, kl 13:03:00
URL: http://lii76.blogg.se/
Från: Sara

Tjabba Snyggo!

Då är äntligen måndagen avklarad och sommarlovet är ännu närmare :D

När får du ledigt inför sommaren?

2010-06-14, kl 16:44:06
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<