Måndagslistan

2010-06-07, kl 14:01:37 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

idag är jag glad för att
Jadie vaknade bara en gång inatt
♥Det faktiskt fick va sol några dagar
♥Jag väntar spänt på att min gamla chef ska ringa mig denna veckan om jobbet
♥mamma är lycklig
♥Barnen är glada
♥Jonny kliade hela min rygg innan
♥Mormor Bittan ska färga mitt hår
♥Nu är det inte långt till skattepengarna
♥Det är snart midsommar och då ska vi till pappa
♥Jag har det så jävla bra, tak över huvudet, mat i kylskåpet och världens bästa familj
♥Jag har så snälla och gulliga läsare (är glad för de mindre snälla med för den delen, nått gör ju att dom kommer tillbaka haha)
♥För att jag är det helt enkelt, kan inte sluta le

Vad är du glad för?


Kommentarer
Från: Two olsson sisters

SV: Okej! Men det låter ju toppen ju:D Men vad är bloggsvar?? Förlåt, är lite seg när det kommer till sånt, haha. Ja men absolut tror jag att många kommer titta in på din blogg nu:D Här har du ju en!:D//Emma.

2010-06-07, kl 14:12:09
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Från: Two olsson sisters

SV: hjälp vilken bra koll jag hade då, hahaha. Herre gud:P Väl att någon vet vad den pratar om, haha//Emma.

2010-06-07, kl 15:25:21
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<