Måndagslistan

2010-06-14, kl 17:52:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Idag är jag glad för att:
♥Jag börjar jobba nu
♥Jonny snart har körkort
♥Barnen har världens bästa mormor och farmor som ställer upp när det behövs
♥Jadies mage har blivit så mycket bättre på bara en vecka
♥Jadie sover bättre på nätterna
♥Barnen ska få en till syssling
♥Jag har fått besked om att jag vunnit två hela tävlingar idag
♥Vi ska äta tacos ikväll
♥Jag har underbara Michelle, hon är guld värd och jag älskar henne för att hon finns där för mig
♥Det finns så mycket att vara glad för i mitt liv just nu, finns inget som kan få mig nere nu

Det här var min måndagslista vad är din? För fler måndagslistor gå in på Jennyns blogg


Kommentarer
Från: Michelle

Naaw <3

2010-06-14, kl 21:06:22
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<