Inte mycket att hurra för

2010-06-16, kl 12:36:37 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

två och en halv timme fick jag sova innan det var dags att går upp, varför ska det va så jobbigt att somna? Helt grötig i huvet och slut i kroppen var jag men som tur var har jag haft ett väldigt långt och givande (eh ja givande kan ju diskuteras) samtal med Michelle som gjode mig pigg och alert igen. Nu ska jag tanka bebis och hoppas hon somnar, Arabelle sover redan middag. Fattar inte vad hon skulle upp och göra, gick upp vid tio men var jätte trött och fick lägga sig igen vid tolv. Aja nu ska jag som sagt tanka bebis och hoppas hon somnar med, så kan jag vila lite på soffan för det är ju en timme kvar tills Jonny kommer hem. Surt bara att jag kommer sova bort det fina vädret men för lönen sen kan jag besöka solariet många timmar haha.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<