Idag ska det svullas

2010-06-14, kl 18:35:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Tog en kopp kaffe hos mamma efter att jag varit på introduktionskursen idag och visade mamma lite bilder på bloggen, såg att vi åt tacos för ett tag sen och blev sjukt sugen på det idag med. Så nu är tacos grejjer inhandlat och jag ska strax börja med det.

Det finns inte ord för att beskriva hur taggad, glad och förväntansfull jag är över att börja jobba. Är så lycklig nu, äntligen får jag jobba igen, äntligen ska jag plugga upp mina betyg, äntligen slipper vi leva under existens minimum. I morgon ska jag ju gå bredvid på natten så jag får se vad som förändrats och komma in i arbetet lite igen. Träffade även några av nattvikarierna idag och de flesta kände jag igen från lite olika ställen och alla verkade supertrevliga. Aaaaaaah vill att det ska bli v26 så jag kan börja nu, längtar så sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<