Home sweet home

2010-06-26, kl 03:22:14 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Nu mina vänner är vi hemma igen, tog bussen hem från pappa vid tio i tolv eftersom det var sista bussen som gick. Men när vi satt på bussen fick jag ett sms av Sandra och hon frågade om vi ville komma upp en stund, det är nog fan tre-fyra år sen jag festade med henne och Jonas så det tyckte jag lät som en bra idé. Men nu är vi som sagt äntligen hemma igen, skönt som satan och nu måste jag sova för det kommer ju faktiskt en dag i morgon med. Inte för att den blir lugnare då Jonny och Jonas ska va hemma med barnen så ska jag ut med Sandra och ett par andra tjejer í morgon, undrar hur fan det ska gå haha det är ju inte varje dag man festar två dagar i rad nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<