Händelselös dag

2010-06-23, kl 20:48:15 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Idag har jag varit trött hela dagen, tror det är dom senaste nätterna med dålig sömn som kommit ikapp mig. Lustigt bara att det kommer nu för i natt somnade jag redan vid tre och gav Jadie mat vid sex sen sov jag ända till elva. Tycker det var en helt okej natt med massa sömn men det tyckte inte kroppen haha, så därför har det varit en rätt händelselös dag här. Inte världens roligaste uppdatering idag kanske men bättre med lite bilder än inget alls.

Det enda som faktiskt hänt idag som är värt att prata om det är att Arabelle för första gången reste sig till stående utan att hålla i något. Vi har ju märkt att när hon håller i oss så stödjer hon inte emot oss alls men vill ändå ha handen där, men så i poolen innan så bara reste hon sig rakt upp och det gick jätte bra. Än så länge har det bara hänt en gång men Arabelle har alltid varit snabb med att lära sig när hon gjort något första gången innan så snart så.

Pösmunkarna i soffan


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<