Gräsklippare

2010-06-16, kl 18:48:09 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Såg en fräsig liten sak innan jag la mig, det kom en vätterhems nisse med en radiostyrd gräsklippare! Är det bara jag som är lite efter och aldrig sett en sån innan eller? Tyckte det var lite fränt sådär fast väldigt meningslöst eftersom dom har åkgräsklippare, ja menar nu var han ju tvungen att gå efter istället för att sitta på. Kanske skulle va nått för vår lilla gräsmatta haha sitta och sola och klippa gräset samtidigt skit bra ju.


Kommentarer
Från: Ulrika

Den såg jag också! Men jag körde bil så jag hann inte titta så noga ;-).

Trevlig blogg förresten!

2010-06-16, kl 19:33:24
URL: http://icapika.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<