Dags att slappna av

2010-06-12, kl 20:48:39 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Så var kalaset över och vi har kommit hem, Arabelle var jätte trött idag med och sov större delen av kalaset och har somnat nu med. Jadie verkar ganska slö idag också så det blir filmkväll idag med, behövs för att varva ner lite. Kalaset var iaf jätte lyckat skulle jag vilja säga, det ordnade du bra Michelle. Sinnessjukt god tårta och Michelles underbara kakor som jag skulle kunna leva på. Vår kamera ville tyvär inte samarbeta idag så det blev endast en bild där man ser att det är Novalie och inte en suddig barbapappa, surt men jag tror jag fick till ett par bra bilder med Michelles kamera iaf. Nehe nu ska jag packa upp alla saker, fick med mig en hel back med kläder som Jadie fick låna så det ska vikas in nu.

Novalie fick minsan en helt egen tårta, varav det mesta av den slängdes på mig eftersom jag satt bredvid henne haha


Kommentarer
Från: Julia

SV; Okej, men det kan vara skönt :)

Jag ska också bara ta det lugnt!

2010-06-12, kl 20:52:15
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Från: linnea♥

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=69972 Bli medlem här (om du vill.) Man kan vinna smink pengar och present kort bara genom att samla poäng, När man väl kanske har fått 3500 poäng kan man tex köpa ett present kort påfyllt med 200 kr för sina poäng och få det hemskickat på stört eller om man vill ha en parfym då måste man också ha 3500 poäng. Dessutom är sidan helt kostnads fri. Och om du nu anser detta som en reklam eller nått annat störande så är det bara att radera kommentaren, hoppas jag inte störde för mycket :)

2010-06-12, kl 20:54:29
URL: http://quiza.blogg.se/
Från: MammaTessan - Tävlingar pågår

Sv: Tack! Ja jag tycker också det.

Men min dumma sambo sa att den såg ut som en gardin. =P

Men jag skiter i vad han tycker. :D

Det är inte han som ska ha den.

2010-06-12, kl 22:41:18
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<