Working 9-5 eller nej det gör jag ju inte

2010-07-14, kl 19:13:35 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Nu ljög jag, jobbar 21-07. Blir jobb inatt med så jag bestämde mig för att sova mina åtta timmar eftersom jag var uppe ett helt dygn. Snart bär det av till jobbet igen ska bara handla lite först, sen ska jag ta en sväng förbi mamma. Hon bjuder på lövbiff idag, smaskigt värre sen lugger det och väntar en övveraskning till mig där från mamma och lite underkläder som min kära mormor köpt till mig. Bortskämd? Javisst! Livet är underbart. Nehe nu ska jag inte sitta här och babbla mer, ska mysa med mina piluttor och min orc innan jag går. Kanske hinner uppdatera en gång till innan jobbet men jag kan inget lova, annars finns det säkert massa goa inlägg att läsa i morgon. Har ju en tendens att vräka ur mig både det ena och andra inlägget när jag kommer hem på morgonkvisten.


Kommentarer
Från: Michelle

Sv. Inte? :)

2010-07-14, kl 20:01:04
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Sarah

Härligt att bli lite bortskämd. Och vad skönt att du får jobba lite. Det börjar bli lite ordning i lägenheten nu men vi behöver lite hjälp av Leif eller någon att sätta upp lite och så innan det blir fulländat. Kostar ju så förbannat när man ska köpa allt från början :/

2010-07-14, kl 23:48:48
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<