Tack

2010-07-17, kl 08:57:38 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Recensioner

Ett megastort tack till Malou på PaXluX som skickade en supersöt väggdekoration, det blev verkligen jätte fint i Arabelles rum och så fort Jadie vaknar ska jag sätta upp i hennes rum med.

Den här fick vi

Och så här ser det ut i Arabelles rum

Som ni kanske förstår så är det den stora giraffen och fågeln som ska upp i Jadies rum, dom har så otroligt mycket fina väggtexter och dekorationer hos PaXluX så jag skulle vilja köpa allihop. Har redan bestämt att det kommer bli lite mer söta djur i barnens rum i framtiden, redan kikat ut vilka med (Jag och Jonny blev stört förälskade i en noshörning haha).

Superlätt att sätta upp på väggen och hur bra instruktioner som helst fick man med, rå läckert med giraffe. Jag kan verkligen rekomendera PaXluX. Otroligt bra!


Kommentarer
Från: sandra

åå va fint de blev=)!



Vi har turen att min systers man ha eget tryckeri - så vi får massa med sånt gratis åh kan välja va vill =).

Hoppas ni får en bra lördag!

2010-07-17, kl 13:53:05
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Från: Sanna

Får jag fråga en sak angående dom där? Kan man ha dom på tapeter, utan att tapeterna blir förstörda när man tar bort dom i fall man flyttar? Vi bor i hyreslägenhet.

2010-07-18, kl 00:03:34
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<