Sweet home Öxnehaga dadadadadam...

2010-07-14, kl 08:04:12 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Inga fungerande larm på jobbet = bra för viktnedgången. Man får se det positivt haha, påtal om positivt så hade jag gått ner ett helt kilo såg jag på vågen igår på bvc (Inte mycket att hurra för på tre veckor men det går åt rätt håll iaf, stod stilla skit länge så jag är lycklig). Hur har er natt varit? Min har varit toppen med underbara arbetskamrater, kan man jobba med bättre människor än vad jag gör? Svar NEJ! Men det är en sak som fattas mig, det är Madde (hon jag jobbar för i sommar) helt underbar tjej men det tar nog ett bra tag innan jag ser henne igen. Hon ska ha bebis så det är därför hon är hemma nu :)

Nu får det bli ett avsnitt av Paradise hotel innan jag slumrar in gott, har blivit sådär övertrött så jag är pigg nu. Är inne på 22 timmar vaken, men vad gör det om hundra år...


Kommentarer
Från: Millah

Okej ja för mig sitter dom röda pigmentet kvar så sjukt länge, och rött blir så fult fort =/ men tror de blir nån ljus slinga bara =)

2010-07-14, kl 08:04:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<