Sara tipsar

2010-07-17, kl 09:15:33 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Ville bara dela med mig av ett super tips jag fick av en tjej i samma barn grupp som mig på Aff, om ni har ett barn med stort sugbehov som inte tar napp eller har svårt att hålla kvar den fast dom vill (så är det med Jadie) så kanske ni ska testa Tommee Tippee Bit Napp
"Denna Bit Napp fungerar lika bra som vanlig napp för de som inte vill ha en vanlig napp. Som bit napp fungerar den perfekt efter 2 timmar i kylen, då den svalkar det ömma tandköttet före tandsprickningen.
De transparanta delarna är tillverkade av mjukt silikon."

Det här ska klickas hem till lillfisen på en gång, de finns i färgerna blå och rosa för endast 64 ynka kronor. Det är det lätt värt tycker jag, Jadie har väldigt svårt att hålla kvar nappar det är liksom för lite att ha i munnen. Det funkar något bättre med de större napp storlekarna men inte tillräckligt bra så det här är perfekt för henne. Men skynda er för vill ni ha en rosa måste ni va snabba då det endast finns ett fåtal kvar i lager. Napparna finns att beställa här!

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<