Pyjamas party

2010-07-05, kl 23:03:11 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj
Vi bestämde oss för att sova hos pappa inatt så vi kan bada här hela dagen i morgon med, försöker vänja Arabelle lite mer att vara här. Pappa vill nämligen att hon ska sova här någon natt i sommar, hon har ju faktiskt inte sovit över här själv än. Ett tag var pappas mustach läskig så hon blev lite rädd när dom träffades, nu har det funkat jätte bra, men så helt plötsligt idag när vi kom hit hade pappa rakat av sig håret så nu vill hon hålla lite koll på honom igen.

Vi har badat, grillat och barnen har varit modeller idag till Mimmis fotoprojekt till jobbet, massa fina bilder men jag kan inte lägga in dom på pappas dator så dom får vänta. Arabelle sitter förresten här i Mimmis t-shirt för hennes klänning är spårlöst försvunnen, fattar inte vart den tagit vägen. Hade den i vardagsrummet men så bara försvann den och vi hittar den ingenstans. Ser ut som hon sitter i långklänning haha.

Kommentarer
Från: Emlissen

Hehe.. ja, det är Sanna (min granne) ^^ tatuerade henne och hennes söner förra veckan o hon blev så nöjd att hon skulle sprida ut till alla att jag tatuerar nu :P

2010-07-05, kl 23:48:07
URL: http://emlissen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<