Plattång

2010-07-04, kl 05:13:20 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Allt
Är i stort behov av en plattång just nu, när mitt hår är så här kort kan jag inte ha det nersläppt för det står ut som en stor bulle i nacken. När håret var längre såg det inte konstigt ut eftersom mitt hår inte är rakt men nu ser det helt fucked-up ut. Tävlar ju om denna plattång hos Millah just nu.
Men inte har man väl sån tur så man vinner något man faktiskt verkligen behöver, men men, har ni några tips på en bra plattång som inte koster en hel förmögenhet?

Kommentarer
Från: -hanna-

sv: okej, kändes skönt att veta=) hur gammal var du när du skaffade din första piercing?=)

2010-07-04, kl 13:25:14
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/
Från: MammaTessan - Tävling pågår

Sv: Ja verkligen. =)

Men vart köpte du den muggen? och vad kostade den?

Jag är också sugen på en sån men Ewa min kompis minns inte vart hon köpte sin.

2010-07-04, kl 16:20:48
URL: http://tjn.blogg.se/
Från: Random

Den plattången som du tävlar med är faktiskt inte värd en förmögenhet och kostar c.a 199 kr på mediamarkt :)

2010-07-04, kl 23:19:32
Från: random

tävlar om menar jag :P

2010-07-04, kl 23:20:12
Från: Emlissen

Det finns billiga plattänger på eko.. jag köpte min där för 199kr :D kolla ellos.se. men annars finns det säkert billiga på elgiganten o sådär. jag vet att frisören här på underbara öxnehaga ska ha en för 199 tror jag :D

2010-07-05, kl 00:46:51
URL: http://emlissen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<