Piercingar

2010-07-03, kl 20:58:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Mina piercingar just nu

En i ögonbrynet
Två i tungan
En monroe
En smiley
En i näsan
Fyra i öronen
En i bröstvårtan
En labret

Tidigare har jag även haft
♥I naveln
♥Septum-vid två olika tillfällen
♥En till i näsan
♥En till i tungan-har piercat tungan fyra gånger nu men har bara två kvar, snart kommer den tredje igen
♥Fler i öronen
♥En genital piercing
♥En till i ögonbrynet
♥Snakebite
♥Hand-web-vid två olika tillfällen
♥Elva stycken piercingar under läppen dock inte mer än fyra på samma gång
♥Min Monroe har jag haft vid två olika tillfällen

Har säkert missat nått, har piercat mig upp emot 60 gånger nu och vissa har bara varit på skojj som jag inte ens satt smycken i andra fick stanna ett tag innan jag tröttnade och gjorde något nytt. Piercingar för mig är speciellt och jag tycker det är oerhört vackert, tar jag ut en måste jag göra en någon annanstans får att det ska kännas bra.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<