Påminelse

2010-07-08, kl 20:39:23 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Idag klockan 23:59 avslutas tävlingen i samarbete med evas underkläder, är du inte med? Passa på innan den avslutas oh få chansen att vinna ett av de snygga underklädes setten.

Obs! Kommentarer under detta inlägget om att ni är emd räknas inte, ni måste gå till själva tävlingsinlägget som ni hittar här!

Bilden har inget att göra med evas underkläder, ville bara visa hur snygg man kan bli med lite sexiga underkläder. Otroligt läcker är han min karl haha.


Kommentarer
Från: chanette

ha ha ha ha fan va gött med folk som kan bjuda på sig själv. sen har karlar nån lustig fetich på att testa brudars kläder ha ha

as många av mina kill polare har varit i min garderob och testat mina palter ha ha

självklart har jag haft kameran i högsta hugg

2010-07-10, kl 09:39:25
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Från: Maja

Haha kul grej:D

2010-07-10, kl 10:31:34
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<