Oj så mycket vi fått gjort idag... eller inte

2010-07-03, kl 18:37:39 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj
Nu är vi uppe hos pappa och är hundvakt tills i morgon men det tog en bra stund innan vi kom hit. Jag tog natten med Jadie så jag gick inte upp förrens ett idag, och då sov Arabelle middag och Jadie somnade ganska snabbt efter att jag gått upp med. Jonny och jag bestämde oss för att bara mysa i soffan, göra minsta möjliga. Vi bestämde oss för att blunda en stund och slocknade på fem röda båda två. Klockan fyra väcker Arabelle oss när hon vaknar, så där låg vi som två pösmunkar på soffan utan att ha gjort något och klockan va redan fyra. Det var ju bara att slänga ihop den sista packningen hit och bege sig till första bästa buss. Nu sitter vi här, hunden har varit ute, barnen har ätit och vi har packat upp våra saker. Himla mycket vi fått gjort idag haha.
Jadie har fått värmeutslag över hela kroppen stackarn och Arabelle har minsan fått tre nya tänder så nu ska hon nog va på bättre humör än hon varit dom senaste dagarna. Jag glömde förresten ta med mig kameran hit, inte för att jag kan lägga upp bilderna på pappas dator ändå men nu finns det inga tills vi kommer hem i morgon heller. Nehe nu ska jag busa med min lilla trollunge och hänga upp tvätten jag lovade pappa.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<