Nehepp

2010-07-22, kl 09:43:04 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Nu hoppar jag i säng ska ju jobba inatt med och vill hinna umgås lite med familjen innan jag åker ikväll, risken finns väl att jag sover bort hela dagen annars om jag inte lyckas slita mig snart. Gillar förresten att det funkade så lätt med att sms blogga då kan jag ju uppdatera lite smått på semestern med även att jag inte kommer ha någon dator då, kommentarerna får vänta tills jag kommer hem men ni behöver inte sitta en hel vecka och fundera på vad för spännande jag gör.

Förresten jag funderar på det här med videoblogg, tycker ni det är kul? Har aldrig lagt upp någon innan men kanske borde göra det om ni gillar det. Eller jo barnen har varit med på filmer men jag har aldrig varit med haha.


Kommentarer
Från: Emmelist

videobloggar är alltid kul!

2010-07-22, kl 11:04:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Hur ofta kör du med Noka per dag(eller vad har du tänkt) Kramar

2010-07-22, kl 18:31:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<