Mammsi

2010-07-31, kl 12:08:59 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Mamma är här och kom med det underbara förslaget att hon kunde bjuda oss på kinamat idag, det är man inte sen att tacka nej till. Ska väl åka ner till huskvarna och få i oss lite mat, smaskigt värre. Ikväll kommer Michelle och ska sova över här, hon är i huskvarna till sent ikväll och så ska hon jobba i morgon igen så då blir det smidigare att sova här. Ska bli kul att ha henne här, träffades i torsdags men innan dess var det en hel evighet sen vi sågs. Blir inte så mycket nu när både hon och jag jobbar vi hittar aldrig några tider som passar ihop tråkigt nog. Så ser min dag ut iaf, hur ser eran ut?


Kommentarer
Från: Ewa

Ok, ja det måste jag kolla upp :D Måste snart börja handla till Erika :)

2010-07-31, kl 12:13:29
URL: http://www.ewakarlsson.net
Från: Ewa

Ja jag tänkte att Elin skulle få välja lite plagg :)

2010-07-31, kl 12:24:17
URL: http://www.ewakarlsson.net

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<