Lite sleten idag

2010-07-02, kl 08:18:38 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Bye bye fatso

Vart en såndär underbar natt med ganska mycket spring, lite sleten (jag vet att det heter sliten men jag säger sleten) idag. Upp en våning, ner en våning, upp två våningar, ner en ja ni fattar mycket spring i trappor. Skit bra för mig som behöver gå ner rätt mycket. Så jag är nöjd med natten ändå, däremot har det inte gått så bra med maten. Jag kan fan inte äta asså, eller jo äta kan jag men inte som jag borde.

Igår 19:00 en hemmagjord hamburgare (lite nyttigare eftersom det är hemmagjort men skulle nog låtit bli brödet)
Idag 05:20 Två safari youghurt
07:30 En shake
Och någon gång under natten två (Usch fattar ni hela två) 33cl cola så huvudvärken försvann

Det är ju inte mycket att hurra för under ett helt dygn liksom, måste skärpa mig nu. Varför blir jag inte hungrig? Och nej jag småäter inte för det hade stått med på listan i så fall, ingen ide att ljuga för sig själv. Annars hade jag ju spelat duktig och tagit bort colan från listan. När jag äter middag så äter jag en hel portion (hamburgaren var riktigt stor) men det räcker liksom hur länge som helst, ska jag strunta i att äta mig mätt då för att kunna äta regelbundet? Hur funkar det att äta regelbundet när jag vänder dygnet lite när som stans? Så mycket frågor och så lite svar, ingen dietist eller personlig tränare som läser här?

Men jag har iaf bestämt mig på att köra gi metoden framöver, det funkade sist och jag gick ner rätt mycket men sen blev jag ju gravid med barnen och gick upp allt igen. Måste bara klura ut det här med colan, det ingår ju inte precis i gi haha.


Kommentarer
Från: Anonym

duktig du e sara men du måååste skippa colan. huvudvärken kommer försvinna tillslut om du låter bli de. trottsa de lixom

2010-07-02, kl 10:38:50
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Anonym

du ska äta igen efter 3-4 timmar även fast du inte är hungrig. de e de man ska göra med kroppen . hålla förbränningen regelbunden så att säga

2010-07-02, kl 10:40:36
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Anonym

haha nu såg ja de du skrev om colan längst ner ;) seg ja e du vet....

2010-07-02, kl 10:41:46
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Plutten

Mitt tips till dej mitt hjärta! (Och tro mej, jag är en egenlärd dietist...) Kör på strikt diet 6 dagar i veckan. Ingen Cola, inget godis, nyttig mat. Minst tre mål om dagen. Drick MASSOR med vatten. Om du gillar morötter så är det perfekta tilltugget, blir man hungrig kan man knapra på dom. För de går man inte upp ett dugg av! Du kan äta huuuur mycket som helst:) En dag i veckan, vilken dag du vill, så har du en "ätar-dag". Då äter du preciiiis vad du vill, och dricker vad du vill. På så sätt så håller man förbränningen vid liv, plus att man orkar med det här med att "banta" :)



Stora Kramar!

2010-07-02, kl 21:33:24
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<