lite lättare

2010-07-22, kl 00:33:26 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Om ni inte lagt till mig på bloglovin får ni givetvis jätte gärna göra det, finns en liten ikon på vänster sidan där det står Följ bloggen. Men för er som inte orkar hålla på med bloglovin så är det nu lite lättare att komma ihåg namnet på bloggen, nu räcker det med att ni skriver mammasara.se så kommer ni hit. Smidigt va?


Har stulit en liten text hos Beckahbitch med, hon förklarar så himla bra så jag kunde inte låta bli.
Varför ska man prenumerera på en blogg?

Ska och ska, det är såklart frivilligt men det finns flera anledningar till varför det är en god idé att prenumerera.

1.
För sin egen del. Man samlar alla bloggar man gillar att följa på ett och samma ställe. Man får där en lista av alla nya inlägg som  skrivs och tycker man att något är intressant kan man klicka upp just det inlägget. På det här viset missar man inget och man slipper sitta och surfa runt till alla sina favoritsidor och "leta" efter uppdateringar.

2. För bloggarens skull. Även om man inte vill använda sig av Bloglovin så kan man ändå registrera sig och lägga till sina favoritbloggar för att visa dem sitt stöd. Ju fler prenumeranter desto högre hamnar bloggen i ranking tex och desto fler hittar till bloggen, en god cirkel så att säga.

Så vare sig du vill använda dig av Bloglovin eller inte så får du gärna lägga till min blogg där


Det här inlägget knåpades ihop innan jobbet och det är tänkt att Jonny ska lägga upp det, vi får väl se om jag lyckas guida honom över telefonen. Det märker jag väl kommer det upp innan åtta i morgon bitti så lyckas det haha


Kommentarer
Från: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Den där Beckah är klok hon!



Åh vilka smarta tips! Det där att använda som "vetekudde" ska jag allt komma ihåg. Smart smart!

2010-07-22, kl 07:28:10
URL: http://tobys.se
Från: Emeli

Nej vad tråkigt. Det är så typiskt när man vill se ett program och så har man inte möjlighet att titta på det :(

2010-07-22, kl 07:43:13
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<