Lista

2010-07-28, kl 09:48:02 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Stal en lista hos MansonDust, från A till Ö
Alkohol:
Öl
Allergi: Gluten, vissa äpplen, nickel
Armhävningar: Har kunnat göra 100 vanliga nu klarar jag kanske en på knä haha
Blyg: Bland nytt folk
Beroende av: Cola och cigg
Betyg: Hade vart skit bra om jag hade haft bättre närvaro
Blir glad av att: se andra glada, vänner och min familj
Bor: I Jönköping
Dagbok: Har inte skrivit dagbok på fler år och nu bloggar jag istället
Djur: Sandy räknas fortfarande som min med, sen har vi säkert lite silverfiskar under badkaret, har märkt att en och annan tvestjärt sökt sig in här med
Drömmar: Hus, stor familj, gifta mig, fast jobb, listan kan göras lång
Dåliga sidor: För snäll för mitt eget bästa men även för kaxig för mitt eget bästa
Ekonomi: Mja vi har allt vi behöver även om det inte blir mycket över till nöjen
Familj: Arabelle, Jadie & Jonny
Favoritdryck: Cola & vatten
Festar: Det vet i fan
Flyttat: Aldeles för mycket
Fobi: Har nog ingen direkt fobi
Foto: Gillar att fota, skulle gärna lära mig mer och köpa en bättre kamera vår håller på att lägga av
Född: 1989
Gillar: Mycket
Graviditet: En underbar, en ett rent helvete. Men i slutändan är det värt det och jag bara älskar min gravidmage
Gråter: När det gäller barnen
Gör dagligen: Men shit jag gör mycket dagligen
Hatar: Falska människor
Hypokondriker: Nej
Imponeras av: Mycket
Intressen: Barnen, bloggen, film och foto (även om jag inte är duktig på det än)
Jobb: Natt på kavlagården
Kaffe: Gött
Kamera: En vanlig digitalkamera, men drömmer om en systemkamera. (stjäler MansonDusts svar här)
Kläder: Det som passar
Kompisar: MICHELLE
Länder jag besökt: Danmark, Holland, Spanien
Längd: 164
Mobil: Samsung
Motto: Karma's ab bitch my friend
Musik: Bandit.se
Musikalisk: Nope
Märkeskläder: Nej
Naglar: Har precis börjat bita på min igen :(
Politik: ...
Rakning: Rakar mig lite här och var när jag tycker det behövs
Rädslor: Att något händer min familj eller mina vänner
Saknar: Min bror
Samlar: Inte
Sjukdomar: Gluten räknas väl
Ska göras: Aldeles för mycket
Smeknamn: Mina vänner tycker inte om min tillräckligt mycket för att ge mig ett smeknamn
Sol: Älskar solen
Sover: på magen eller i foster ställning, somnar som bäst på soffan
Talang: Jag kan spruta vätska genom ögat om jag dricker det med näsan ddet måste väl va en talang?
Telefonbok: I mobilen och några viktiga nummer även i kalendern
Tränar fysiskt: Njae, springer på jobbet och går mer nu än innan
Tränar psykiskt: Det vet i fan, tänker så lite som möjligt det blir bäst så
Utbildning: Gymnasiet men ska läsa upp några betyg nu i år
Vikt: 35 kilo för mycket
Äcklas av: Det mesta när jag äter, har jag ingen mat i munnen kan du prata om och göra vad fan som helst
Äter: Mat
Önskar: alldeles för mycket för att få plats med här


Kommentarer
Från: Ewa

Jag stjäl denna :D

2010-07-28, kl 09:52:21
URL: http://www.ewakarlsson.net
Från: Ewa

Den ligger uppe nu :)

2010-07-28, kl 10:17:37
URL: http://www.ewakarlsson.net
Från: Gaymasen

Haha, det var en rolig historia faktiskt. Du skulle ha fött där. Höhö. ;D



... Och foten såg inte allt för mysig ut! Hoppas det går bra nu när sköterskan tömt blåsorna. :-)

2010-07-28, kl 11:35:15
URL: http://gaymasen.se
Från: Melinda - Mamma till Maja

Oj, inte ens 1 år mellan dina töser, där låg du i bra ;) Söta tjejer!

2010-07-28, kl 15:31:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<