Karl-Alfred & Grisknorren

2010-07-01, kl 07:56:22 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Nu är jag hemma igen efter en helt okej natt på jobbet, vi hann till och med se en hel film. Visserligen tog det oss ungefär 4 timmar eller mer tror jag men vi såg den, perfect stranger tror jag den hette. Skit bra! Men som sagt helt okej natt, inte för mycket att göra och inte för lite.

Jag har fortfarande inte vant mig vid håret riktigt, drar fingrarna igenom det och blir lika chockad varje gång det tar slut så fort. Det är kort, tunt och helt jävla underbart. Jag älskar det, även om det känns ovant så är det helt perfekt. Blev förresten ingen lugg, min mormor kom på en smart sak. Mitt hår lägger sig i mittbena hur jag än gör så luggen skulle ju se hur dum ut som helst när den delar sig hela tiden. Och jag skojjar inte när jag säger att det lägger sig så, kommer jag ut ur duschen och har gnuggat satan med schampo så ligger det fortfarande i mittbena, jag kan platta och spreja det i sidbena men mitt hår är som karl-alfred på spenat, skit starkt med andra ord och envisas med att kämpa sig tillbaka till mittbena. Enda gången det inte syns är när jag har diadem, eller det syns inte rakt framifrån men uppifrån och bakifrån ligger det fortfarande i mittbena *suck*
Det gick förresten åt två hela paket färg till mitt lilla hår iaf.

Inte större än en liten grisknorr blir toffsen nu


Kommentarer
Från: MammaTessan - Tävling pågår

Sv: Jo jag vet. Visst var den äcklig. :D



Vad jobbar du med då?

2010-07-01, kl 09:22:51
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<