Jobba

2010-07-13, kl 16:13:40 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Blev precis inringd att jobba inatt, tydligen så har blixten slått ner på jobbet så extra personal behövs om inte trygghetslarmen börjat fungera tills inatt. Inte mig emot att bli inringd och få lite extra pengar men jag kommer nog va jäklgt trött i morgon, sovit fem timmar inatt och jag tror inte barnen tillåter mig sova något nu. Slappa satan i soffan tills det är dags kanske? eller inte måste ju tvätta klart först med. Aja det blir bra, som sagt i morgon kommer jag va död men inatt kommer gå prima ballerina.


Kommentarer
Från: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Du får kommentera hur många gånger du vill :)

2010-07-13, kl 16:59:40
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Från: Lina

Vad jobbar du med?

2010-07-14, kl 14:10:07
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag jobbar på ett äldreboende :)

2010-07-14, kl 19:08:13
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<