Idag är ingen vanlig dag för idag...

2010-07-25, kl 08:18:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Firar bloggen ett år, idag för ett år sen bestämde jag mig för att skaffa en blogg. Idag för ett år sen skaffade jag också en blogg och idag för ett år sen skrev jag mitt första inlägg. Tiden går så fort, känns som det bara var någon månad sen jag började blogga. Fast man kan ju se dom som det på ett sätt, i början slö bloggade man lite innan man fick smak för det och sen slutade jag lite halvt om halvt när det var som jobbigast innan Jadie föddes. Men nu är jag här för att stanna.

Bloggen ska firas hela dagen och jag hoppas ni vill fira med mig, laddat upp med massa tävlingar som trillar in under dagen och jag hoppas ni vill delta.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<