Halta lotta det är jag det

2010-07-26, kl 07:37:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Kan verkligen inte gå på foten, har fått halta sakta fram hela natten. Men det har gått bra ändå, har ju jobbat med en sjuksköterske student som pysslat om mig riktigt bra inatt. Gjorde något som man absolut inte ska, jag stack massa hål i den och ut kom massa massa vätska och även lite var. Det gick dock inte tömma hela och efter en timme var den dubbelt så stor och jag fick tömma den igen, det är troligtvis en infektion i blåsan för det var rött runt och andra gången jag tömde den var det oranget det som kom ut men nu tömdes den helt. Fy fasen vad det bränner i foten nu och i natt började det sticka i den med. Hela vägen från blåsan ut i tårna, känns inte riktigt bra men iaf. Den kommer säkert fyllas en gång till bara för det men jag får väl tvätta, tömma och lägga om. Hoppas jag inte behöver gå till farbror doktorn för det är dyrt.

Funderar på om det kanske är dags att plocka fram kryckorna när jag går här hemma tills jag kan stödja på foten, har felbelastat i så många dagar nu att jag är helt öm i vristen. Vill ju inte få någon inflammation eller så där med bara för jag fel belastar.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<