God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör

2010-07-29, kl 11:09:50 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Min morgon känns inte sådär bra och rolig som rubriken, inga fåglar som sjunger, ingen sol, lite regn och det blåser. Påtal om blåser så är mina blåsor fyllda igen över natten och jag ska strax tömma dom igen, allt annat än skönt kan man väl säga. Det svider nog mer än vad det gör ont men det är ganska jobbigt ändå, men det är smällar man får ta.

Arabelle och jag sitter och äter frukost framför datorn, det fick bli så idag. Inte för att jag har något speciellt att göra här men jag fastnade ändå, Arabelle äter Smörgås, klementin och russin till det avnjuts lite apelsinjuice. Och jag sitter och njuter av en Noka jordgubb. Fråga mig inte varför men jag tuggar den innan jag sväljer haha, det är nog för den är så fluffig och god. Gör likadant med yoggi och sånt måste bara tugga fast det inte finns något att tugga sönder.

Idag kommer Michelle med familj hit, tanken var tt vi skulle grilla men vi får nog ändra våra matplaner lite. Sitter och klurar på vad vi ska bjuda på istället, ska ringa Michelle snart så kan hon komma på vad dom vill ha. Det är hon som får sköta handlingen fast vi bjuder haha, det blir bra det då får dom ju nått dom tycker om iaf.


Kommentarer
Från: Annika

Vilken sötnos :)

2010-07-30, kl 21:15:44
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<