Gäsp

2010-07-26, kl 19:57:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Idag blev en sån där Fy-va-trött-jag-är-efter-fem-nätter-på-jobbet-jag-sover-hela-dagen dag, tänkte gå upp redan vid två men jag pallade inte. Fanns ingen energi i kroppen alls, tror det är mycket för det varit extra arbete på jobbet ett tag nu som gör att man stressar runt och tänker lite för mycket. Sen tar blåsan knäcken på mig, verkar som den fyllt sig igen. Orkar inte gå till vårdcentralen heller vill bara gräva ner foten tills det är borta.

Har försökt filma när Arabelle gått idag, har inte fungerat så bra haha. Mamma var här i morse, då går inte Arabelle då springer hon. Det vinglar som attan men det går fort och man hinner inte med, hon sprnger altså inte från min mamma hon springer till henne. Vaddå älska sin mormor, mamma får minsan inga kramar och pussar när mormor är på besök. Visserligen var jag tydligen precis likadan när jag var liten.

Mamma och pappa skulle på bröllopsresa i två veckor medans jag skulle va hos min mormor. Det gick inge vidare bra för min mamma, efter knappt en vecka kom dom och skulle hämta mig för mamma bara bölade hela tiden (tro fan det så söt och go som jag var, två veckor vad tänkte dom med igentligen haha). Så kommer dom hem till min mormor och vi är i trädgården, mamma sätter sig på huk bölar lite till och sträcker ut armarna mot mig. Och vad gör jag då? Jo jag vinkar till min gråtande mamma och springer rakt fram till min mormor.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<