Fy fan va jag är bra

2010-07-23, kl 05:45:38 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Över ett dygn sen jag tog en slurk cola nu, huvudvärk satan och jag kan meddela att igår inte var den bästa dagen att inte dricka cola på. Ska ta mig ett glas när jag kommer hem, för att få bort huvudvärken så jag kan somna. Det gäller att ta små steg, undrar om jag klarar hela dagen i morgon med om jag bara tar ett glas innan jag hoppar i säng. Vi får se...

Det går förresten skit bra med Noka nu, har inte kollat om det redan gjort någon skillnad vill inte va för snabb. Men jag blir mätt på en shake nu iaf och jag håller mig mätt på det, för några dagar sen så blev jag hungrig ganska snabbt igen men inte nu.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<