En kvar

2010-07-17, kl 07:15:29 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

En natt kvar sen är jag ledig, känns gött. Tre hela dagar att slappa på sen kommer en helvetes vecka innan semestern, fast nu tog jag nog i helvetes veckan är ju mitt val. Mitt väldigt bra val! Gött blire iaf när lönen kommer i augusti, sen gillar jag ju faktiskt att jobba. Trivs som fasiken och skulle kunna jobba varenda natt hela året runt, haha okej kanske inte då men jag hade gärna jobbat mer än vad jag gör. Aja en natt kvar iaf, står ni ut med dålig uppdatering till i morgon? Klart ni gör det ni älskar mig för mycket för att bli sura på mig, kanske inte då va men jag kan låtsas iaf.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<