Duktiga trollungen

2010-07-22, kl 19:58:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Idag flera gånger har Arabelle ställt sig upp och gått flera steg bara sådär helt själv, så duktig är hon och det bler fler och fler steg för varje gång.

Jag har sovit riktigt piss dåligt idag igen, somnade vid tio och fick sova till tolv sen ringde någon från jobbet och sökte mig. Eller nej inte mig dom hade ringt fel Sara och efter det kunde jag inte somna om i värmen, så jag och Älskling kollade på Avatar idag och jag försökte göra så lite som möjligt. Vid fem igen somnade jag och sov till sju och nu ska jag ge mig iväg till jobbet. Hoppas ni haft en bättre dag än jag och att ni får en underbar natt.


Kommentarer
Från: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

sötnos va duktigt hon är!



sv: ja det är verkligen jätte kul då han inte kan krypa, tror faktist han hoppar det. så nu snart förhoppninsgvis så slipper man bära runt på han

2010-07-23, kl 00:53:37
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<